onze vriendelijke klantendienst
helpt je graag verder!
Home ⋅⋅Customer service
De vriendelijkste koffieservice
Bij Miko Coffee Service vinden wij jouw ervaring met de klantenservice erg belangrijk. Of je nu vragen hebt over onze koffiemerken, de koffiemachines of een eventueel probleem wil melden: één van onze vriendelijke customer service medewerkers staat klaar om je te helpen! Wij helpen je graag met al je vragen of verzoeken, per e-mail of telefoon.
Net als onze klanten zijn wij gek op koffie en begrijpen wij dat er geen betere manier is om de dag te beginnen dan met een heerlijke espresso met één druk op de knop. Het is dus ons doel om de koffiepauzes in jouw zaak efficiënt en zorgeloos te laten verlopen.

De verwachtingen overtreffen
Ons customer service team is dé partner voor een zorgeloos kopje koffie. Het bieden van goede kwaliteit en vriendelijke service is een van onze belangrijkste speerpunten. We vinden het dan ook belangrijk alles in eigen huis te hebben, zo heb je steeds één aanspreekpunt voor al je koffie gerelateerde vragen.
Onze medewerkers begeleiden je graag door het hele traject. Van het ondertekenen van het contract en de installatie van de machines tot de levering van de koffie: alles vanuit eenzelfde passie voor jouw kopje koffie.
Hebben we je verwachtingen mogen overtreffen en wil je dat laten weten? Complimentjes zijn altijd welkom en geven we graag door aan onze collega’s. Maar ook verbeterpunten horen we graag. Voor ons is dat namelijk een uitgelezen kans om de service in de toekomst nóg verder te verbeteren.
6 voordelen met Miko als koffieleverancier
De voordelen om Miko als koffieleverancier te hebben:
- Koffie bestellen op de manier die bij jou past: bestel koffie 24/7 online, via email of telefonisch
- Lange houdbaarheid koffie en overige producten
- Levergarantie
- Geleverd op vaste dagen in de week; altijd duidelijk wanneer we bezorgen
- Vaste bezorgers van koffie; altijd een vriendelijk en bekend gezicht
- Leveren op de gewenste plek

Persoonlijk advies
